buttercup16 bence ev işlerinin en rahat yapıldığı dönem di benim için düzenli olunca uyku saatleri birde küçük olunca ev dagilmiyordu fazla ,bende günlük işleri uyuduğu zaman yapıyordum,sadece büyük temizlik yapamazdim onu da eşim halleder di işten gelince