4 aylık bebeğim hasta olacak gibi terliyo huysuz uyumuyo nefes alırken burnundan ses geliyo arada öksürüyor usuttum mu acaba bir zıbın bide penye birde yelek giydiriyorum terleyip sogmadi da ama neden oldu bilmiyorum evde normal sıcaklıkta daha kötü olmaması için ne yapabilirim bana öneri verebilir misiniz daha kötü olmadan iyilesssin güzel bebeğim 😭😭