NewMomm1 yohh_yavv merhaba menüsü çok güzel ellerinize sağlık. Muzu doğramak yerine direkt eline verseniz daha güzel olur💖 Ispanak çorbası Patates köftesi Somon balığı çorbası Erişte Bal kabağı+Muz Bunları yakın zamanda yapmıştım hepsi bu güne ait değil fikir olsun diye yazdım💖
yohh_yavv NewMomm1 verdiğiniz tavsiyeler için çok teşekkür ederim 🫶🏻 Muzu eline verdiğim zaman sanırım tiksiniyomudur nedir yemiyor elinde kaydığı için direk ben verdiğimde eliyle ittiriyor onun dışında üzüm,mandalina,elma vs verdiğim zaman kendi eliyle tutup yiyor
_gulll yohh_yavv Masallah bebeginiz cok güzel yiyo Ama yerinizde olsam bukadar detayli miktarina kadar paylasmazdim Bebeklere cok cabuk nazar degiyo Yorumlarda görüldügü gibi “Hepsini yedimi gercekten” “fazla” gibi yazanlar var Yinede siz bilirsiniz :)
Pikapikapikacuuu yohh_yavv Kahvaltı ;1 yumurta ,ekmek ,peynir ,3 kaşık pekmez Ara öğün:ceviz ,üzüm Öğle yemeği :Et sulu şehriye çorbası ,ekmek Ara öğün : ,kuru incir ,kraker Akşam yemeği :Etli patlıcan yemeği ,pirinç pilavı Şuanda da gofret yiyor
KLORAK yohh_yavv Sabah 1 haşlanmış yumurta salatalık zeytin ve peynir 1 saat sonra bir avuç kadar ceviz fındık kabak çekirdeği Uyumadan önce 1 bardak süt Uyandıktan sonra yayla çorbası 1 saat sonra üzüm bir 10 15 tane Sonra yarım armut Şimdi saat 17:39 ve kıymalı makarna yapıyorum Uyumadan önce de mama içer muhtemelen 👌🏻 19:00 da yatış
Gulcinavci yohh_yavv 1 yaşından sonra ek besin ağırlıklı olacak şekilde ilerlemek en mantıklısı menünüz gayet güzel , yiyebiliyorsa hepsini siz zorlamadan bir problem yok, cici bebeli ara öğün dışında bende beğendim, sadece ara öğün tavsiye edecek olursam yoğurt, meyvenin kendisi, ya da çocuklara uygun şekersiz doğal şekerle hazırlanabilen tatlılar muhallebiler önerebilirim yulaf lapası da iyi bir alternatif her şeye çok yakışıyor. Benim bebeğim 17. Ayına girecek mamayı azalttım ek gıdayı çoğalttım 3 ana 2 ara öğün veriyorum sabah kahvaltıda pankek omlet haşlanmış yumurta ya da rafadan yumurta yanına tahin pekmez bal peynir kaşar zeytin salatalık vs o gün canı hangisinden yemek ister öyle yiyor ona bırakıyorum öğleden önce kefir yoğurt ya da meyve veriyorum taze sıkılmış meyve suyu vs öğleden sonra genellikle çorba akşam yemeğinden önce de muhallebi ya da meyve veriyorum haftada 1 gün balık 1 gün tavuk 1 gün etli kıymalı yemek geri kalan günler sebze ya da bakliyat vermeye çalışıyorum tabiki hepsini yemiyor ama neyden vitamin alırsa kardır diyorum bizim de kilomuz çok değil zaten kilo alımları bir süre sonra duruyor bebeğime o kadar yedirmeme rağmen her gören zayıflamış falan diyor size de öyle deniyorsa kafanıza takmayın 😂çok hareket ediyorlar çabuk doyuyorlar zaten genel olarak böyle geçiyor
yohh_yavv Gulcinavci cici bebe her gün vermiyorum canım haftada en fazla 1 kere 3-4 tane o kadar 🫤 bu arada sizin bebişede afiyet olsun yazdıpınız tavsiyelere kulak vericem 🫶🏻
_gulll yohh_yavv Öyle güzel degerki hemde … Su zamanda cocuklar yemek secer, önüne koyulani yemez e öyle olan cocuklarin annesinin gözünede tam olarak sizin postunuz batar Kötü niyetli olmasina gerek yok nazar degmesi icin .. Aa ne güzel yiyo keske benimkide yese demesi bile yeter bazen ..
Biz3kisiyiz_ yohh_yavv afiyet olsun 🌸 Sabah kahvaltı: tereyağında yumurta, tel peynir, zeytin,bal, çok az tahin pekmez biraz da ekmek Ara öğün kefir,elma ve mandalina Öğle: Tarhana çorbası ardından meşhur atom karışımı 😂 Akşam: köfte, patates yanında yoğurt ve zeytin 28 aylık bu arada
yohh_yavv Biz3kisiyiz_ ohh afiyet olsun bebişe 🫶🏻 bal dışında gerisini verebilirim gayet güzel bir menü 😂🫶🏻
Papatya-eylul88 yohh_yavv benim kızmda 12 ay 6 günlük Sabah haşlanmış yumurta,kaşar peyniri Öglen sebze çorbası Akşam kuzu pirozola,patates,çorba