lagerthaa Kızlar bebeğim emiyor bi problemimiz yok ama ben ne kadar içtiğini görmek istiyorum sütümü sağıp philips biberonla içirsem meme reddi yaşarmıyız? Yani hem emzirme hem biberon gitsek bir sorun olur mu?
dm28 lagerthaa eğer biberon verirsen bu sefer memeyi hiç tanımaz sonradan zorluk çekersin. Eğer memeyi emiyorsa o zaman tamam biberonla ver ama emmiyor diyorsun. Hep bu hata yüzünden anneler memeyi emzirmekte zorlanıyor. Biberon yüzünden. Kaşık biberon kullandın mı?
ogretmenanne2024 lagerthaa eger ne kadar emdigini çok merak ediyorsanız sütünüzü şırınga ile verin meme reddi yaşamazsınız.
Pinrrr lagerthaa benimki üç aylık üç aydır hem meme hem mama veriyorum biberonumda öyle sıradan bişey red yapmadı her bebekte olmuyo red inşallah sende de olmaz doymuyosa ver sevgiler
yaraliceylanim lagerthaa hiçbir şey olmaz kızım kuvezde kaldı gece yanına gidemiyorum bir haftaya yakın biberonla beslendi geceleri o ara sütümü sagip dolaba atıyordum bitsin diye de ilerleyen zamanlarda biberon ile ilgili icirdim hala ara ara biberonla süt veririm Bi gogusumu fazla emmiyor ucu pek yok diye onu sagip biberonla besliyorum meme reddi yaşamadık neredeyse 4 aylık olacağız
lagerthaa dm28 kaşık biboran ile çok hava yutuyor zaten gaz sancılarıda var o yüzden cesaret edemedim. Ben ikisinide vermek istiyorum hem meme hem biberonn
hilaltasdan5 Bence hiç denemeyin bile,biberonun tadını direk alıyorlar, memeyi bırakıyorlar bu sefer ben de yeni doğum yaptım bu sorunu yaşadım.
lagerthaa ogretmenanne2024 şırıngayla direk ağzına mı vermem lazım yoksa parmak ile mi ? Denedim yapamadım şırınga birden boşalıyor ağzına
ogretmenanne2024 lagerthaa bana da hastanede göstermişlerdi yavaş yavaş siringaya basiyosunuz çok hafif ama o yuttukca basmaya devam ediyosunuz
ebru3457 lagerthaa sürekli bunu yaptığınızda meme reddi yaşayabilirsiniz ama arada olursa sorun olacağını sanmıyorum ama sık sık yaptığınızda memeyi reddedebilir
zeynepegee @lagerthaa 1 2 kereden bişey olmaz ama yine de deneme derim zaten sağarak verdiğin sütün miktarı ile bebeğin emdiği miktar farklı oluyor 2 katından hesaplıyorlar. Eğer bebeğin ağlamıyorsa beslenme sonrasında çişli bezi oluyorsa zaten doyuyordur. Eğer sütü ne kadar içtiğini bilmemiz gerekseydi Allah şeffaf yaratırdı göğüslerimizi ben de çok merak ediyordum ama şimdi hiç sorgulamıyorum her istediğinde emziriyorum