Balkizinannesi18 Merhaba kızlar. Hep merak ettiğim bişey oldu siz kilo alanlardanmısınız verenlerden mi. Benim çok iştahım açıldı sanırım alıcam😒 sizin iştah durumlarınız nasıl
Kuzumveben Balkizinannesi18 dogumdan 45 gun sonra eski kiloma dondum yaklasik 2 ay sonra diyebilirim yani bol bol su ictim tatliyi abartmadim aksine sut yapici seyler yedim he ve 2 ay korse kullandim
gulaykadir Balkizinannesi18 Bende +10kiloyla doğuma gittim lohusalıkta gitti hepsi şuan yedikçe zayıflıyorum 🙂
Dorukunannesi03 Balkizinannesi18 doguma kadar tam 13 kilo aldim 10 kilosunu iok 40 gün verdim ayyyy nasil seviniyorum geri eski kiloma dönücem diye. Suan bebegim tam 3 aylik oldu ve ben her gecen gun daha da kilo aliyorum 3 kilo almisim bile bu ay. Cok moralim bozuluyor yaa esim teselli ediyor emziriyosun yemen lazim sonra veririz diye ama off
MSfeyza Balkizinannesi18 Hastaneden eve geldiğimde hamile kaldığım kilodan bile düşüktüm zaten çok aşırı almamıştım ikiz gebelik 13 kilo aldım. Ama şimdi Süt olsun diye diye bi de çok tatlıya düştüm Doğum kiloma çok az kaldı nolcak bilmiyorum 😬
GameProMom Doğumdan sonra 15 gün içinde eski kiloma dönmüştüm ama şunu yiyim süt olsun bunu yiyim sütüm artsın diye diye doğuma girdiğim kiloma geri döndüm 😁
Haribo42 GameProMom hahaah ayni ben bende 11 kilo almistim lohusalikta hepsini verdim sonra baktimki sutum yok yedim allah yedim simdi baya kilo aldim😂 amannnn midede buyudu artik sut icin degil karnimi anca doyuruyorum😂
Ezelim Valla zaten hamilelikte 4 kilo alıp 64 olmuştum şimdi ise 54 kiloyum 10 kilo verdim doğumdan sonra kizim 15 aylık emzirmeye devam. Öyle çok iştahlı değilim
Kubrababy Bende korse kullandım ve yediklerime dikkat et baya kilo verdim emziriyorum da sadece süt yapanları yiyorum fazlası yok :)
Gizemabc Balkizinannesi18 gebelikte 21 kg almistim🤦🏼♀️ dogum yapali 45 gun oldu, cok sukur sutum bebegime yetiyor. 12 kg verdim. 62 kiloyum. Bol bol su iciyorum. Tatli, pasta yemiyorum. Hurma yiyorum canim tatli isterse tahin-pekmez yiyorum. Ac kalmiyorum.
Dgndrmz Balkizinannesi18 ilk zamanlar çok iştahım açıktı sonra kendiliğinden iştahım azaldı zaten 46 kg hamile kalmıştım 61 ile doğuma gitmiştim 7ay 25 günlüğüz 50 kiloyum :) sadece sezaryen olduğum için biraz göbüş var oda anca sporla gidecek. Ama şu bi gerçek aşırı su tükettim hem süt yapsın hem kilom gitsin diye ve çok faydasını gördüm şu an su içmeyi bırakmış olsamda 🤦♀️
Melegimmm9 Balkizinannesi18 doğumdan sonraki üçüncü gün hamile kaldığım kilodan bir kilo eksiktim ama bu bünye meselesi birde yediklerimize dikkat edip egzersizi ihmal etmemeliyiz en azından biraz yürüyüş hem ruhunuza hem bedeninize iyi gelir😍 kilo alınır verilir bebeklerimiz iyi olsun sağlığımız yerinde olsun 💕
CananK Balkizinannesi18 ben hamileliğimde 6 kilo aldım doğumdan 1 hafta sonra 8 kilo gitti. Süt olsun diye yedim durdum tam 16kilo aldım:) Oğlum şu an 15 aylık ek gıdaya geçince yavaş yavaş hepsini verdim.