kerem_imm benim oğlumda öyle. 5aylıkken elimdeki avent ultra softun sonuncusunu kullanmaya başladık 6,5 aylıkken 6-18 olanını aldım bi türlü kullanmadı. Hala aynı emziğe taktı eski emziği bırakmıyor tek onu emiyor 8,5 aylık hala 0-6 kullanıyoruz. Sanırım 6-18 biraz büyük hissettirdi.