Doğum yapalı 15 ay oldu dikiş yerim kırmızı kabarık ve sert, doktor keloid oluştuğunu söyledi benim dikiş yerim ara ara sızlıyor ve iğne batıyormuş gibi acı hissediyorum doktor ağrı olmaması lazım diyor ama oluyor beni fazla ciddiye almadı ama ben acı hissediyorum bunun başka sebebi olabilir mi acaba