meltemuysal öncelikle Allah yardımcınız olsun biz de doğduğundan beri aynı durumdayız şu an 13 aylık ama hala aynı sorunları yaşıyoruz her saat başı ağlayarak kalkıyor meme de mayıştırıp kucağımda pışpışlayarak uyutuyorum çok nadir 2, 3 saat uyuduğu baybay uyku damlası bile kullandım sadece uykuya rahat geçmesine yardımcı oldu hiç saatlerce uyumadı uyandığında eşimde ya da başkasında da uyumuyor sadece bende çokkk zor gerçekten uykusuzluktan tansiyonum düştüğü baş ağrılarımın geçmediği günler oluyor sizi çok iyi anlıyorum ben doktorumuzla konuşup emzirmeyi sonlandırmayı düşünüyorum çünkü emerek uyuduğu için başka türlü uykuya geçemiyor iştahıda kapalı çok zor süreç Allah yardımcımız olsun