dertlikaval merhaba, kendi kendine geçecek bir hastalık ama, alerji şurubu vermişlerdi kaşıntısı için. Karadut özü de ağızdaki yaralarına iyi geliyor ev için bu olabilir. Ben bir de sonrasında tırnak atmasına Hindistan cevizi yağı ve kantaron yağı karıştırıp sürdüm tırnakları güçlensin diye. Ellerine ayaklarına da nemlendirici sürdüm o kabuk kabuk görüntüsü geçsin diye.