Ebrar0 Kızlar oğlum olacak isim konusunda çok kararsızım .Sizce Asil mi veya Mirza mı .Farklı isim önerinize de açığım
elisa2705 Ebrar0 2 side zor ve agır geldi bana deniz aras nasıl cok hosuma gidiyor kızım oldu erkek olsaydı öle koyardım sanırım hah😂
Azra00 Ebrar0 bence ikside çok ağır geldi bana mirza söylemesi zor zaten. Uraz, uras, aras, çınar, goktug, kıvanç, Kerem, Ediz, Enes, Kaan, Ufuk, umut, kuzey bu tarz isimler hoş
pasaklisinkukuli Ebrar0 asil güzel mirzaya göre ama asil de bıçkın semt abisi ismi gibi de dueuyor hafif bi kıro yanı da var 😃bence gök olan erkek isimlere sahip erkekler cok naif insanlar olıyor göksel ,gökhan,gökbey,göker vb
Deletedmom_223 Ebrar0 valla Asil koy bacım gitsin 😂 Büyuk oğlum 5 yasına girecek normal yani yaramazlıgi felan var ama laf dinler.Bir oğlum daha var ki 6 aylık adı Aren anamı ağlattı resmen doğdu doğalı 😂
Ebrar0 Deletedmom_223 İsim analizlerine çok önem veririm beğendim ama bi türlü karar veremiyorum.Kızımın adı Ebrar vala hayatı bana dar etmiş resmen