Kızlar iyi günleriniz olsun 🫶🏻 evi serecem malum kış girişi beşiği koyacam ama gel görün ki yatak odam küçük olduğu ve baza başlığımız dev gibi olduğu için bazanin yerini değiştirsemde aynı tas aynı hamam oluyor. Bu yüzden yatak odamı hiç sevmiyorum 😑 eşyaları odada hiçbir yere sigdiramiyorum sanki düzenli olması için ne önerirsiniz? Düzen videolarindan izleyip onerebileceginiz var mı? Vakumlu hurç kullanipta memnun kaldınız mı? Oda için kurtarıcı biseyler istiyorum