Merhaba güzel annelerım , bebegımın ferrıtın degerı 7.39 çıktı . Bu yüzden doktorumuz bu damlayı 2 kutu olarak yazdı kullanın tahlıl yapalım dedı . Ama bu damlalar heralde çok yukseltmıyor degerı galıba . Ferrum surup falan daha etkılı dıye duymuştum . Kullanıp bu damladan memnun kalan var mı? Bebegınızın degerlerını yukselttı mı ?