Merhaba kızlar, 29 günlük bir bebişim var burnu tıkanıyor ememiyor ve hep aglıyordu hırıltılı solunumu vardı doktorumuz serum fizyolojik ile temizlememizi söyledi bir haftadır uyguluyoruz gayette rahatladı serum fizyolojik sıkıp burun aspiratörü ile çekiyoruz ama sıktığız suyun hepsi çıkmıyor nereye gidiyor bilmiyorum çok korkuyorum biraz saçma bir soru olabilir ilk bebeğim korkuyorum bir şey olurmu ?