Kızlar kızım kakasını ayakta küloduna yapıyor. Herşeyin farkında neyin nereye yapılacağını biliyor. Kaç kez kaka deneyimi var ama hâlâ kakası gelince kakam geliyor demiyor olduğu yerde ıkınıp üstüne bırakıyor. Fark edersem hemen tuvalete götürüyorum tabi yetişirsek yoksa yapmış oluyor. Çizgi film tarzı videolar izlettim, kaç tane kitap aldım okudum. Kaka yapınca ödül verdim yiyecek, baktım yiyecek işine çok alıştı sticker çevirdim biriktirince oyuncakçıya gidip oyuncak aldık her oyuncakçının önünden geçerken bana buradan ödül alsana diyor. Kaka nereye yapılır diye soruyorum tuvalete diyor kendisi yapınca seviniyor babasını çağırıyor yaptım diye heyecanla arkadaşlarını sayıyor x de tuvalete yapıyor oda yapıyor buda yapıyor vs gibisinden kakaya hoşgeldin bay bay yapıyoruz sifona basıyoruz ne bileyim ya bir çok şeyi yapıyorum. Nasıl alışacak ya