Gzde12 sadece ağzının içinde ve kenarlarında yaralar var. Elinde ayağında henüz bişry yok. Ben aftoral sprey sıkıyorum. Bide karadut özü veriyorum bi kaşık her gün. Hiç bişey yemek istemiyo ağzı acıdığı için bebekmiş gibi herşeyi ezip mama kıvamına getirip yediriyorum yoksa serumluk olacak hiç bişey yememekten. Vücudunda döküntü olmadığı için krem sürmedim hiç ama döküntü içinde krem veriyo doktor