Her bebeğin gelişimi aile yapısı farklı. Kızım 12 ay 21 günlük. Tutunup bir yerden adimliyor ama yürümüyor. Baba,dede,aba,mama,gel,bu(su) der bugün ilk kez baba gel ikili cümle kullandı. Anne ilk dediği kelimeydi ama uzun zamandır demiyor anne. Beni reddetti sanırım 🤣 tutup yürütmeye çalışsak totosunu yere yapıştırır asla yürümez. Keyfi isteyince yapıyorlar zorlanıyorum. Oyun şarkı vs gün bitiriyoruz.