Kızlar 4 yaşına girecek oğlum var fakat böyle oyun alanlarındaki tünel gibi şeyler oluyor ya onlardan korkuyor hele çocuklar oynarken korkudan kaçarken düşe düşe kaçıyor öyle korkuyor yani dün şu tırtıl trene bindi ağladı ama kendi istedi binmeyi başka çocuklarda oynar parkta filan oynar açık alanlarda sıkıntı yok sadece kapalı alanlara karşı bu korkusu sizinde başınıza geldi mi evde de mesela karanlıksa kolay kolay gitmez yeni yeni gitmeye başladı ışıkları yakış gidiyor oda