Bebeğim 20 günlük vajinasında benim önce pişik sandığım kızarıklık oluştu. Bezini değiştirdim ama çözüm olmadı hafif kabarık sanki su toplamış gibi olmaya başladı . Tekrar bez değiştirdim ve hametan sürmeye başladım. Bugün 3. Gün ve hala iyileşmedi. Bi arkadaşım alerjik gibi görünüyor altını açık bırak üzerine bi örtü ser bez bağlamadan yatır hava alsın Troys ve hametanı karıştırıp sür dedi. Ben bebeğin neye alerjisi olduğunu nasıl anlarım ? Ve bu ilaçları deneyen oldu mu ? ( bulunduğum şehirde özel hastanede pazar dr yok yarın hastaneye götüreceğim )