Sermec27 doktora gidemiyoruz dağın başındayız eşimin görevi nedeniyle takipli doktorumuz yok, ikizlerim doğduğundan beri sadece mamayla besleniyorlar kiloları iyi ama fos. Göz altları mosmor suratlarında renk yok herkes başla tadım olarak bu ay diyor ama bilemedim ne yapacağımı korkuyorum