oylesine_ Kızlar yarın 4 aya girecek bebeğim son bir kaç gündür aşırı huysuz alt damağı şişmiş hafif gözüken beyazlık var ve dişini kaşıyınca ağlaması duruyo sürekli eli ağzında hep ağlıyor ne yapabilirim çok çaresizim ne iyi gelir uyumuyor hep kucakta
ebru3457 oylesine_ diş huysuzluğu olabilir ama hemen çıkarmıyorlar maalesef bizimde o şekilde başladı ama 6 ay 10 günlükken çıkardı canım inşallah kolay geçer sizin
arelinannesi1 oylesine_ yani çıkardığımızdan beri daha iyi ama şuan hastayız biz tekrar huzursu aman dikkat edin havalar tam hastalık havası oldu hasta olmasın sizin minik de hasta olunca uykular zehir oluyor maalesef
ebru3457 oylesine_ sürekli diyemem ama ara ara oluyor bazen birden damak ağrısı vuruyor sanırım birden huysuzlaşabiliyordu özellikle diş çıkarmadan 2 hafta önce geceleri sürekli ağlayarak uyanmaya başlamıştı diş çıkaralı 1 ay oldu hala devam ediyor ama eskisi kadar değil azaldı meyve emziklerine soğuk birşey koyup veriyordum ben biraz sakinliyordu ilk zamanlar ama şuan soğuk olduğu için hasta olabilir bizim yaza denk gelmişti