Sibelssmn Kızlar merhaba. Ben BEKO dan bir buzdolabı aldım üç gün önce. Buzdolabını açınca elim kapıda iken titreme hissediyorum aynı zamanda kapıdaki su şişeleri de titriyor bu normal mi acaba bilginiz var mı