Kızlar perşembe gününden beri karni ağrıyordu ama ishal yok ateş kusma hiç birsey yok doktora randevu almıştım oda iptal oldu çarşambaya attı 2 gündür agrimiyor diyordu bu gunbyine karnım ağrıyor diyor ne yapsam bilemedim öyle kivrandiracak kadar Bi ağrı değil ama karnım ağrıyor diyip duruyor neden olabilir acaba grip biraz onunla bir alakası olabilir mi