gamze67 benimde kızım dün teşhis aldı ama henüz ben ve eşimde yok büyük koltukları süpürüp çarşafla kapladım sandalyeleri oyuncakları koltuk yastıklarını balkona ve küçük odama koydum camlarını açık bıraktım kızımın yatağını komple örtülerle sardım yatak başlığıma kadar gardroptan sadece 3 günlük kıyafet çıkardım kızıma bana ve eşime onun dışında tedavi bitene kadar yanı 5 gün gardroptan biley almayacağım cansız yerde 5 gün izıle oluyomuş alafranga tuvalet kullanacağız iyileşene kdar krem süreci bitince halıları yıkamaya koltukları yıkamaya kullandığım her şeyi ise 60 derecede yıkamaya atacağım kurutmaya atacağım ve üyüleyeceğim bu şekilde kurtulurum inşallah