elizinannesi-19 https://imgyukle.com/i/Vdpoov nedir bu fiyatlar anlamıyorum. Devlet neden karşılamıyor bunları? Ya durumu olmayanlar ne yapacak? Bu aşıları yaptıramayan ve bebeği ölen çok insan var! Şuan kara kara düşünüyorum nasıl ödiycem ben bunları😞 Biz boşuna mı sigorta parası ödüyoruz? İyi valla hem sigorta parasını öde hemde bunlar için ayrı para öde 😠
[silindi] elizinannesi-19 devlet özel aşıları malesef karşılamıyor keşke karşılasa biz 2000 TL ödedik toplamda tüm aşılarına ve baya sıkıştık beklemediğimiz için birikim de yapmamıştık. O ay çok zor geçti 🤦🏼♀️ bence de devlet bu aşıları karneye almalı
Cansudurmaz elizinannesi-19 merhaba özel sağlık sigortanız olduğu halde mi ücretli aşılar acaba? Benimde bebeğim 14 günlük doktorumuz maliyetli olduğunu ve özel sigorta yaptırmamın avantaj olduğunu söyledi. Bu yüzden soruyorum
elizinannesi-19 [silindi] bende şuan kara kara düşünüyorum nasıl ödiycem diye. Yaptırmasam ilerde bişey olursa bu sefer vicdan azabı çekerim. Yaptırsam o ayı nasıl geçiririm 🤦♀️ evin ihtiyaçları kira of of 🤦♀️🤦♀️🤦♀️
Oykumilam Sagolsunlar asi listesine almadiklari icin esek yukuyle para oduyoruz malesefki maksat ilac firmalari zengin olsun
elizinannesi-19 Oykumilam biz bi şekilde bi yerlerden bulup buluşturup yaptırabiliriz. Ya yaptıramayanlar? Göz göre göre ölüme sürüklüyorlar
elizinannesi-19 Cansudurmaz özel sağlık sigortası yok ben devlete ödediğimiz sigortadan bahsediyorum. Eşimin özel var ama faydalanamıyoruz. Bizde geçerli değil.
elizinannesi-19 ZehraAlbayrak bunlar özel aşı 2. Ay kontrolüne gittiğimizde doktor söyledi 3. Ayda 5. Ayda ve 14. Ayda var yani takvim olarak bize bunu söyledi doktor. Herkesin farklı olabiliyo takvimleri. mecbur değilsin ama ben öneriyorum demişti. Fiyatlar çok pahalı ve devlet karşılamıyo maalesef.
karpay Kızlar bende 3.ay ve 5.ayda rota aşısı yaptiricam ama 2 doz olduğunu bilmiyodum tek doz yapıldığında etkisi mi olmuyo bilen war mi we başka özele giren aşıdan bahsetmedi doktorumuz