İlk defa alicam kızım asla üstünu ortmemi istemiyor ben örtüp uyuyorum gece üç kere uyandim baktım üstünden atmış
Geceleri normal ikili takım giydiriyorum gecelik
Üstüne de uyku tulumu giydiririm diyorum kolsuz mu yoksa uzun kol mu almam lazım siz nasıl kullanıyorsunuz uyku tulumu giydiren anneler altına ne giydiriyosunuz ve onericeginiz uyku tulumu warmi nasıl giydirmeliyim
Kombi açık 42 lerde ev soğuk değil aslında ama normal olarak kış.ayi geceleri soğuk olabiliyor biz pijama ile uyuyor yorgan örtüyoruz kendimize birde uyku tulumu giydirince ayakları usumuyormu çorap giydirmek iyi dehil diyorlar genelde uykuda