berentt merhaba geçmiş olsun, erkek bebeğim tam 39.gününde idrar yolu enf geçirdi geçmeyen ateş idrarda koku nedeniyle hastaneye gittiğimizde 5 gün yatış verilmişti, damar yolundan antibiyotik tedavisi almıştı bebekler tedaviye çabuk yanıt veriyor doktoru bunu söylemişti şuan durumu iyi nefroloji takibindeyiz çünkü böbrekte genişleme vardı zamanla gerileyeceğini söylüyorlar.. psikolojik olarak çok zor 5 gün geçirmiştim ama bebeğim günden güne iyileştiğini görüp motive oluyordum gerçekten sandığımızdan daha güçlüler.. bebeğinize güvenin her şey iyi olacak :)