Nihn Bi kaç kez ağzının içinde anne demesi dışında sürekli a a a a diye veya e e e e e diye bağırıyor ama konuşmuyor
Nihn Hiilyuss evet erkek çocuğu çevremde 2 yaşında 3 yaşında konuşmaya başladı diyenler var ama insan merak ediyor yine de normal mi değil mi diye
ecrinbebe Nihn erkek çocugu genelde geç konuşuyormuş 2 yaşında 10 kelimesi var sadece sürekli konuşuyoruz onunla
unknownlove Nihn çok normal bizimki 17 18 yaşında ne dersek tekrarlıyordu 10 a kadar sayar renkleri bilir şu an 26 aylık 3lü kelimeleri var biraz ama her bebek farklıdır kaldı ki sizinki daha 14 aylık ama 2 buçuk 3 yaşında konuşmaya başlayan çocuklarda vardı çevremde hiç bir sorunlarıda yoktu yani vakti gelince konuşuyorlar
mami68 Nihn evet şimdi 40 tane kelimeleri oldu ve söyleneni söylemeye çalışıyorlar bende hiç konuşmıycaklar sanıyırdum ama zamanla olacak sanırım
210796 benim oglum 22 ayina kadar agzini acib tek laf etmiyordu.isaretle gosteriyordu herseyi.ama 22 ayi tamamladi artik uyurken bile sayikliyordu
Nihn Yarim_Kilo_Kiyma babıldama olmadığı için biraz endişeliyim aslında , komşular ağzının içi dolu konuşmaya başlayınca cümle kurar diyorlar da , işte dediğim gibi a a a a a diye bağırıyor , pediatriye gittik geçen ay 3 ay sonra bir daha gelin dedi , inşallah gitmemize gerek kalmadan konuşmaya başlar
sevvgi Nihn benimde kızım 14 aylık hiç kelimemiz yok neredeyse, beni anlıyor ama. Pediatrinin görüşü neydi peki paylaşmak istersen 🌺
Yarim_Kilo_Kiyma Nihn Komşularınız uzman ekip galiba ya da profosör. Kusura bakmayın da saçmala bir iş. Her çoçuk farklıdır. 3 ay sonra konuşmayabilir, bu bir problem var demek ki değil ki! Neden bu kadar acele ediyorsunuz? Arkadaşın çoçuğu oğlum ile akran daha 1 sene olmadı ancak net konuşmaya başladı
Husnur Nihn ağzının içi dolu kelimesi o kadar doğru ki oğlumda sürekli bieşyler demeye çalışıyor ama olmuyor yani 14 aylığız bizde konuşacam diye dilini dışarı falan çıakrtıyor ama zamanı gelmeden olmuyor işte
Nihn sevvgi oğlumda hayır gel gibi kelimeleri anlıyor , tv izliyor mu dedi ara ara izliyor ama genelde oyun oynuyor dedik , tv yi tamamen kesin dedi ama mümkün değil kesmek durmuyor çünkü çok hareketli , geçen ay gittiğimizde 3 ay sonra geri gelin dedi , eğer söylediklerinizi anlıyor ise şimdilik bir problem yok ama gözlemleyelim yine de demişti
bisenakillisinzaten Nihn daha çok küçük normal bence ama yine de destekleyin gün içinde yaptıklarınızi anlatin bol bol kitap okuyun çok faydasi var
Nihn Yarim_Kilo_Kiyma uzman ekip ile ne alakası var kendi cocukları belki öyleydi o yüzden öyle diyorlar , neden böyle bir tavır aldınız anlamadım