Merhaba, spinal ile doğum yaptım 4 ay geçmesine rağmen şiddetli karın ağrım oluyor 2 tane kadın doğumcuya gitti normal dediler muayene sonucu ama bu ağrılar beni çok yıprattı sabah kahvaltıdan sonra başlıyor akşama kadar sürüyor. Bu durumu yaşayan var mı?