miraykus2 Kızlar benim kızım 5 aylık ama ben hala bişey olur korkusuyla oturtmaktan korkuyorum bugün kahvaltı yaparken mama sandalyesine koydum ve orda gayet mutluydu ve hoşuna da gitti sizler kaç aylıkken oturtmaya başladınız 😊
Kbrrrr_58 miraykus2 4 aylıkken destekli 15 dk kucağım da oturuyordum 6.7 aydada desteksiz kendi oturuyordu
adaatuna miraykus2 2.5 aylıkken doktor oturmak istiyor oturt dedi başladım. 5.ayında desteksiz oturabiliyordu
betul912_ 3bucuktu sanırım kucağımda sırtı bana dönük alttan elimle destekleyip oturtuyordum sonra yere oturttum etrafına yastık dizerek sanırım 5 aylıktı bir iki düştü tabi tam altı aylıktı desteksiz oturdu yani oturtun kiyamiyorsunuz ama onun için gerekli
miraykus2 Kbrrrr_58 ay ne güzel inşallah benimki de oturabilir 😊 aslında oturmak istiyo ama ben fazla oturtmak istemiyorum çünkü doktorum bana acele etme demişti ondan önce destekli oturtuyodum doktor öyle söyleyince kafam karıştı korkmaya başlamıştım
miraykus2 adaatuna bana doktorum acele etme demişti ondan önce oturtuyodum yavaş yavaş ama 4 aylıktı kızım sordum acele etme annesi demişti
adaatuna miraykus2 her çocuk farklı benim kızım ana kucağında hep oturma pozisyonuna geçmek için çabalıyordu ablam çocuk doktoru oturmak isteyen çocuğu oturt dediği için oturttum hep erkenden de desteksiz oturmaya başladı
miraykus2 Usnac1995 bende bugün ilk defa mama sandalyesine oturttum 2 gün sonra 5 aylık oluyo ve gayet mutluydu keyfi yerindeydi ama korkuyorum birşey olur diye kimisi oturt derken kimisi de oturtma daha çok küçük diyolar insanın kafası karışıyo