elfnurs bende 1 ay önce spiral taktırdım (hormonlu) 22. Gün adet oldum hem süresi uzun sürdü hem de parçalar büyüktü doktoruma söyledim muayeneye gel dedi gittim spiral enfeksiyon yapmış içeride 7 tane antibiyotik ve 7 fitil verdi 2. Hapı içtikten sonra tık diye kesildi kanamam lekelenme bile kalmadı adet bitince fitile başla dedi dün akşam ilk fitili kullandım sabah kalktığımda sanki büyük bir parça düşürüyor gibiydim bacaklarımı sıkarak zor gittim lavaboya birde baktım sapsarı akıntı resmen iltihap akmış ve bugün nokta kadar bile akıntım yok tertemiz oldum rahatladım ihmal etme muhtemelen enfeksiyon yapmıştır ilerlerse spirali çıkarmaları gerekiyormuş hemen git ilerlemeden ilaçlarla kesersiniz önünü