Slm kizlar …
Kizim 3,5 yasinda ve hamileyim doguma bikac gün kaldi.. simdiye kadar kizimla sknti yasamadik kardes konusunda ama su son 10 gündür kiskancliktan kafayi yedi beni düsman olarak görüyo.. Bütün gün duydugum tek sey seni sevmiyorum, seni istemiyorum, git ..
Ben ona ama ben kizimi cok seviyorum dedim evet kardesi cok seviyosun dedi 😔
Tüm gün bagiriyo, cagiriyo, vuruyo, söz dinlemiyo sinirlari cok cok zorluyo artik napayim sasirdim kaldim..
Varmi basina gelen ? Nasil ciktiniz isin icinden ? 😭