tugba12tugba 2 3 ay arası götürmüştüm yenidoğan kontrol diye geciyor. İlk kızımda sadece ışıkla gözüne bakmıştı. 2.kzıımda başka hastaneye götürdük önce ışıkla baktı sonra damla damlatıldı karanlık odada gözün içine ata gibi bişey koyup büyüteçle bakmıştı sorun cıkmadı çok şükür. İki hastane de devlet hastanesiydi