princessgirl Bebeği büyük olduğu halde 0-6 ay emzik kullanan var mı büyük emziği tutmuyor küçüğü de bırakmıyor yaa ne yapacam bilmiyorum
Hiilyuss princessgirl gece uyurken ağzından onu alıp büyüğü verin 6 aylıkken öyle yapmıstım simdi 18 aylık yine aynısını yaptım direk tutup alısıyor😂
D_deniz princessgirl 0-6nın birisi eskisi diğeri yeni ara sıra 6_18lerin yanı sıra 0_6yı da kullanıyor
zehra15 princessgirl Bn ne yaptıysam yeni emzigi almadı Dişleri yamuldu aşıktı emzigine biraktirdım bende (Çok zor oldu)