Anneler oğlum 3 ay 17 günlük ben otururken emzirmeye çalışıyorum kucağımda önceden güzel emen çocuk artık tepiniyor ısırıyor bir iki emip hemen kafasını cekiyor zorla veriyorum ama yatarken rahat bir şekilde emiyor oturarak asla resmen beni tırmalıyor tırnaklarıyla kolum göğsüm hep yara oldu az bisey anlamadım red mi yaşıyorum ya çok acken emiyor ama örnek dışarı cikicaz biraz emzireyim diyorum bu durumu yaşıyorum . Bundan iki üç hafta öncesine kadar çok rahat emiyordu aç olmasa bile emiyordu memede uyuyum diyordu hatta canım çok sıkılıyor bu duruma 😒
Emzik vermiyordum atıyordu zaten sadece bi 3-4 gündür gece uykuya dalarken veriyorum alıyorum geri .
Geçenlerde zehirlendim bir gün 2-3 kere mama verdim biberonla onun harici biberon da kullanmıyorum .