Cuma günü ilk defa titremeyle gelen bir atak geçirdim yaklasik yarim saat sürdü. Ambulansla gittim hastaneye kan idrar hepsi temiz. Stresle alakalı panik atağa benziyor ilk defa olduysa vücut tepki vermiş dendi. Fakat o günden beri hiç iyi değilim. Kemiklerim, başım, belim ağrıyor. Ekstradan başım fır fır dönüyor, gözlerim şişiyor afedersiniz gaz ve terleme çok arttı. Soğuk soğuk terliyorum. İki gündür dinlenmeme rağmen hiçbir gelişme yok. Hangi doktora gidilir acaba?