elftty evet ben de ilk regl olduğumda sütüm kesildi sanmıştım herkese de soruyorum yoo bende hic öyle bi sey olmadi diyolar dedim Allah Allah gitti o zaman sütüm bir de bebeğim ameliyat olmuştu o ara üzüldüm kesildi sütüm dedim, sonra regl olunca normal eski haline geldi tekrar tekrar her regl olduğumda da aynı şekilde olunca anladım artık kesin o yüzden oluyor