Silikon uç ile emzirmeyi deneyin bence sütünüz varsa ve süt arttırabilirsiniz takviye alarak düzenli beslenerek, bizde haftaya 3 aylık olacağız mama takviyesi yapıyorum günde bir ya da iki kez ama dr 60 ml önerdi kusarsa 30 ver dedi, ama bebeğime 90 versem içicek doyduğunu bilmezler çünkü, mama olarak hipp combiotic kullanıyorum daha önce hipp organik kullandım 10 gün, ama doktorunuza danışarak ilerleyin bence 120 ml bana fazla geldi.Zaten o kadar içse 3-4 saat gitmesi lazım yani sürekli acıkamaz. Ve mamayı da deneyerek öğrenebilirsiniz belki aptamil iyi gelir ağır gelir bilemezsiniz veya sma golden goat vs