uulkuu Ek gıda tadımda yoğurt kabak patates avokado muz 3 gün denedik daha neleri 3 gün denemeliyim siz neler yaptınız tadımı ne zaman bitirdiniz karışımlara ne zaman ve nasıl başladınız fikirlerinize ihtiyacım var🫢
3kedili2bebekli uulkuu brokoli karnabahar kereviz yeşil fasulye bezelye havuç ıspanak tercih ederseniz domates deneyebilirsiniz aklınıza gelen tüm mevsim sebzeleri bakla ve patlıcan hariç deneyebilirsiniz sonra da meyveler ve yumurta
PeekaBoo_ uulkuu ilk defa verdiğin her şeyi 3 gün kuralıyla vermek en mantıklısı, hepsini yapamıyorsanız da alerji riski yüksek gıdaları 3 gün deneyerek verebilirsiniz, domates, portakal, kivi, çilek, yumurta vs gibi
biriki Ayına uygun sebzelere bakarsanız internetten bulursunuz onları 3 gün tadımla yaptıktan sonra karışıma geçebilirsiniz mesela havuç ve patatesi birleştirebilirsiniz. Ben yaklaşık 2 ay sadece sebzeleri verdim 3 gün kuralı ile tek sebze hepsini tattıktan sonra da karışım yaptım sebzelere güzel ce alışsınlar diye. Sonra meyvelere geçtim. Meyveyi her çocuk sever o yüzden en sona bıraktım sebzeleri sevsinler bilsinler diye. Sonrada kahvaltı tarzına geçtim yumurta zeytin vs gibi. Kırmızı yeşil mercimek fasulye onlarda 3 gün kuralı yapmadım direk kattım yemeklere. 2 yaşında ikizlerim var ve mutlaka iki öğüne sebze katıyorum