[silindi] Benim 15 grmlık burma bileziğim var bide bi yarım altınım var ekleyip gramse yada ata mı yapsam hangisi daha az zarar ettiriyor malum altın aldı başını gitti dahada çıkar gibi görünüyor anlayan bilen yardımcı olabilir mi
cokbilmismom [silindi] öyle kalsınlar niye bozma parası kesilsin durup dururken burma bilezikte iyi yatırım yarım altında, imkanınız varsa üstüne katmaya bakin, onlarına gr alırsınız
nazlik [silindi] bileziği şu an bozdurmayn bence zararına satış yaparsınız dursun kullanın ihtiyaç olunca satın oda altın zaten oda yükseliyor durduğu yerde
GezginPaNDa [silindi] gramse için bozsurursaniz kâr etmeye giderken zarar edersiniz . Ellemeyin . Bundan sonra gelen paralara hurda altin ya da 24 ayar külçe alın
[silindi] cokbilmismom nazlik yani şöyle bir yerde okudum bilezikte fark bin tleyse altında 100tlymiş ondan bi kafam karıştı öyle yapsam daha mı karlı olur diye
cokbilmismom [silindi] öyle bir şey yok ya ayarına göre bileziklerde zaten 22 ayardan asagi değil. Bileklik mesela çok değer kaybeder ama bilezik öyle değil 22 ayar 24 ayar olduktan sonra gramla aynı şey
minikpandam-_- [silindi] alırkende bileziği fiyatı gram altın fiyatından öz düşük oluyor. Yanii şu an bozdurup başka bişey alırsanız zarar edersiniz. Çünkü bozulurken az düşüğüne bozulacak alırken de yüksekten alacaksınız hiç mantıklı değil. Altın her türlü kazandırır ihtiyaç anında satmanızı tavsiye ederim
nazlik [silindi] e şimdi bileziği bozunca o farkı yine ödeyeceksn dursun işte almışsın artık baştan alırken sorsan yatırım için tabi gram derim ben ama alınmış bilezigi bozdurup gram beya çeyrek yaptırmak mantıksız
[silindi] minikpandam-_- anladım teşekkür ederim bozdurmicam o zaman yarımın üstüne tamamlayayım o zaman
[silindi] nazlik yeni alınan bişey değil 25 gramdı ihtiyaç için 10 gramını bozdurdum şimdi dedim belki gramse yada ata altın mı yapsam diye düşündüm yani onları bozdururken çok az zarar ettiriyormuş diye