Tüm bebekler emeklemez kii her bebeğin kendine göre gelişimi var ve gelişimden de sayılmıyor emekleme sizinki direk yürüyecek demekki yavaş yavaş ellerinden tutun yürütmeye çalışın sevdiği birşeyi bir tık yukarısına koyun çabalayarak kalkmayı öğrensin lütfen eviniz dışında kimseye kulak asmayın herkes herşeyi çok biliyo yaa üzülmeyin