masal98 Göbeği bu gece düştü arkadaşlar düşen yer kuru değil kararsız kaldım banyo yaptırsam mı diye daha hiç banyo yaptırmadım doktor düştükten sonra yaptır dedi ama düşen yer kuru olmayınca bilemedim sizler ne zaman yaptirdiniz
Sema-nehirasel masal98 hastaneden eve gelir gelmez yaptırmıştım. Göbek düşmesini beklemedim. Yaptirabilirsiniz demişti doktorum göbeğine çok su degdirmeden yaptırmıştık, bir sorunda olmadı
Gizmokzilla masal98 ben daha göbeği düşmeden yaptırmıştım doktorumun önerisiyle. Göbeği iyi kuruladıktan sonra sorun olmaz 🌸💐
yasminmomy masal98 7 gün düştü düştüğü an yaptırdım bı sıkıntı olmadı kendısı zamanla kuruyor zaten düştüyse yıka
masal98 Sema-nehirasel ilkinde bende öyle yaptım bunda doktor yıkama dedi şimdi de düşmüş ama orası kuru değil acaba yikasam mi bilemedim
uulkuu masal98 ay onu hatırlamıyorum ama doktorda düşünce yaptır demişti yine de aklına takılıyorsa bir doktoruna yaz bence
muno112 Bende düşer düşmez yıkadım ki benim bebek yogunbakimda yattı o zaman düşmemişti 2 güne 1 yıkıyorlardı hemsireler
masal98 muno112 uulkuu yasminmomy agustosbocegimm1608 makbuspoyraz Teşekkürler arkadaşlar 13 gün oldu o yüzden yikayayim iyice de kurularim ❤️
agustosbocegimm1608 masal98 göbeği düşmemişti doğdu 3. Gün banyo yaptı bağı düştüğünde de göbeğini fazla ıslatmamaya çalıştık sonrada mendille kuruladım
makbuspoyraz İlk doğduğu günden beri yıkadım göbek bağını iyice kuruttum ıslak kalmayacak şekilde siz de öyle yapabilirsiniz Yıkayıp iyice kurulayabilirsiniz göbeğini