Merhaba anneler uyuz salgınına bizde bebeğimmm yakalandık ne yazıkki
Çocuk Doktor’u 3 defa götürdüm sadece şampuan ve zaditen diye damla verip gonderiyolar kullanıyorum ama daha da fazlalastı
İzmir şehir hastanesi ne almak istiyorum randevu onerdiginiz doktor varmı birde derim ve zuhrevi cildiye yazıyor onamı almalıyım??