mom97X Kızlar her ayın atak dönemi var mı ? Doktorum atak dönemine inanmadığını söyledi ama ben atağın dibini gördüğüm için inanıyorum ya. Biz 3. ay ve 4. ay atağını yaşadık, 5-6-7 filan da var mı ..? Varsa en zoru ve uzunu hangisi ?
milletsanakanalizemiolacak mom97X benim doktorumda tam tersi atağa inanıyor ya 🤣 her ay atak yok 4 8 12 16 diye gidiyor galiba
Filtreligayfe mom97X sen birde sendromu gor😂 2yas ve 4 yaş sendromu bana cok agir geldi ya hele hele 4 yas laf yetiştirir oldu normalde hic karsi gelmezdi kucuk ergen gibi bisey oldu benm oglan
milletsanakanalizemiolacak mom97X iyi bitmiyor atak bitiyor sendrom başlıyor sendrom bitiyor okul başlıyor okula başlayınca şikayet bitmiyor 🤣
pasaklisinkukuli mom97X ben onlardan değilim kızım bizim psikolojiyi hiç ediyor biz eşimle kavgaya başlıyoz kızım susup keyşfle bizi izliyor ohun oynuyor 😃
milletsanakanalizemiolacak mom97X 12 aya yakın başlıyor ne zaman biterse sonra 24 ayda başlıyor ne zaman biterse 5 yaşa kadar sendrom var işte 6 yaşındada okula başlıcak zaten🤣
linavearzuanne mom97X benim için en zor atak 4 oldu neredeyse 1 ay sürdü ve her hafta doktora gittik iştahsızlık uykusuzluk ağlama benim kızım neredeyse artık yatış yapılacak duruma geldi o denle atak sürecimiz oldu bizim
irem12 18 ay sendromu var mı son iki haftadır ille benim dediğim olacak diyor ve heeer seyre aglıyoooorrr 😭😭😭😭