Bebeğimi sabah yüksek ateşten hastaneye götürdük gece ateşi 37.8 di, sabahta 37.1 -37.3 Lerde falandi, doktorumuz boğazında hafif kızarıklık var dedi, prospan yazdı, burnunu temizleyin dedi, ama şimdi ishal de başladı, doktorunuzu aradım yarına kadar geçmezse kala tahlili bakalım yarın dedi ve enterogermina ver dedi, ama ben yarın kaka tahliline gittiğimde çocuk kakasını yapmış olursa, napmam lazım , idrar kabına sabahki kakasını koyup götürsem sorun olur mu böyle bir şey yaşayan var mi