delihatun01 drunuz ne zaman ve neye göre değerlendirdi bilemiyorum sonuçta onlara da tıp okurken ilk 6 ay anne sütü ya da mama diye öğretiliyor kendi profesörleri tarafından o zaman sağlık örgütünün de açıklamaları o yönde ya da günceli hemen kabul edip önermiyorlar ben kendim mesela sağlık örgütünün açıklamalarını takip ederim aşı konusunda vs de böyle durumlarda içime sinmiyorsa birden çok drdan görüş alırım eski bir dr yeni güncel bilgili bir dr alternatif tıbbı tercih eden dr gibi gibi size de çok zor çünkü biliyorsunuz orda aç