Snowglobe Kızlar hayatımda hiç elime tığ almadım. Öyle şeylere merakım yok. Evde canım çok sıkılıyo. kendime çanta yapayım diyorum. Hiç yapan var mı . çok zorlanır mıyım.
pasaklisinkukuli Snowglobe makrome ipi diye gecen bir ip var incesini al tığ ile yaparsın daha kolay örülür sağlam ve cok şık cantalar oluyor
pasaklisinkukuli SevimliHayaletCasper zorlanmaz mı ben ki örgülerimle bilinidim kağıt ip örmek eziyettir bilmeyen biri kagıt iple nasıl zorlanmaz ya
Snowglobe pasaklisinkukuli Makrome olursa içine kalıp mı koymak gerekir. Çünkü o yumuşak ip diye biliyorum
pasaklisinkukuli Snowglobe ben her şeyi örerim battaniye falan bi kere kagıt ipten çanta yaptım bi daha yapmam dedim sert parmagım su toplayacaktı nerdeyse aklında olsun illaki örücem dersen ipi ıslatıp ör nemli olsun kolay oluyor öyle