Kızlar bebeğim 3 aylık olacak her emzirdikten sonra kusmaya başladı bazen fışkırır tarzda su gibi bazen peynirimsi gibi ama mama verdigimde bu kadar şiddetli kusmuyo sutumden bişey mi dokunuyor acaba sürekli sık sık ishal ve geçmeyen tekrarlayan pişik