ftnr Kızlar merhaba Doğum yapali 9 ay oldu regl düzensizliklerim hep var Bebeğimi emziriyorum Tam düzene girdi iki üç ay boyunca 34 gün aralıklarla oldum şimdi 25 gün sonra gelmiş normal mi acaba böyle düzensizliller yaşayan var mı acaba