SweetMom__ kirikkalp hahaha çok tatlısın. Ben oğlumla oyun oynuyorum hem şarji bitmiyor maşallah hemde bonus olarak seviyorum öpüyorum oda pesimden gelir oyunumuzun adı annemle çılgınca kudurmacalar.😄
milletsanakanalizemiolacak kirikkalp eskiden oynardım sonra param bitti hiç bir görevi yapamadım domuzlarım şişti pastirma yapamadım ambarımı yükseltemedim sinirlendim sildim 🤣 pubg oynadım suspect oynadım şimdi telefonumda 1 tane oyun yok çünkü bebem var 🤣