BENOYLEUYGUNGORDUMM işinize karışıyor gibi olmak istemem. Görünce bilgilendirmek istedim, belki haberiniz yoktur. Doktorlar katı olmadıkça yumurta yedirmemizi önermiyor. Yumurtadan kapılabilen mikrop çok uzun süre ağrılı hastalık yaparmış. Hep yiyor bir şey olmadı da demeyin, daha sonra olabiliyor. Benim koskoca dayım yumurta yüzünden kanına enfeksiyon karışmış hastanede yattı.